Moj auto moja licna imovina zasto bih ja morao bilo kome da je dam na pola sata i jos da ne smem da gledam.Po kojem to zakonu.Gde to ima i ako ne planirate muvanje zasto vlasnik auta nebi mogao da gleda vrsenje tehnickog pregleda.Uvedite da svaki tehnicki mora imati cekaonicu iz koje se moze gledati vrsenje tehnickog pa onda zabranite vlasniku da bude na liniji.
Nema veze da li moze ili ne moze od audija da se kopira moze recimo od nekog peugeota,fiata,opela itd...A za tvoju informaciju moze da se skine kod sa kljuca zato konkretno audi ima treci servisni kljuc koji se ostavlja u servisu bas zbog toga.
Kako bih voleo da na mesec dana ovaj narod ne kupuje benzin i cigarete, a onda bi videli sunovrat "uspešne Srbije". Samo zbog njihovih bezobrazluka i laži kako ludo napredujemo i Srbija cveta.
Izduvni gasovi moraju se pojacano kontrolisati, radi zdravlja stanovnistva u gradovima. Sa tim bi odmah moralo da se krene, bez cekanja tri godine. Za tri godine bi trebalo vec uvoditi elektricne automobile.
Srbija ce postati fenomen - zemlja sa evropskim zakonima, propisima i cenama zivota, a platom od 300 eur prosek. Dolazice ljudi sirom sveta da nas gledaju i da nam se cude.
Ovo je standard u svetu, a kod nas se od toga pravi nauka. To što mi u svemu kaskamo, ne znači da je ovaj zakon za plašenje naroda. Normalno je da se vozilo fotografiše, vlasnik ne bude na liniji pregleda vozila, o čemu vi pričate?!
Pod plaštom bezbednosti, radi se o pljački građana i muljanju Brace i njegove družine. Video nadzor će biti obavezan, radi "kompatibilnosti"!
Tu se ugrađuje i Agencija sa svojim "licenciranjem" tj reketom. Pre svega, tehnička ispravnost vozila se prvenstveno utvrđuje tehničkim uređajima(za kočenje, za svetla, za izduvne gasove...) a ne nekakvim teorijskim "obukama" u Agenciji.
Drzava i vlast uvodi licenciranje svega i svacega na sve krace rokove za sve ono za sta su se ljudi skolovali pa neki i fakultete zavrsavali a sve u cilju otimanja para. Licenciranje naplacuju svake 3godine po 20000-30000 dinara. Naravno za poslanike i foteljase nema nikakvog licenciranja pa cak ni lekarskog i psihijatrijskog pregleda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od 5. jula počinje stroža kontrola vozila na tehničkom pregledu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•19.06.2018.
•09:25 > 09:27
Komentari 20
Rotkvarija
ivan s
Pera
Mitko
NS65
Kako
izduvni gasovi
DonJuan
Dr Dusan
none
Nervirach
Комша
Zivan
ns
rale
Vozač
Maš.Ing
Tu se ugrađuje i Agencija sa svojim "licenciranjem" tj reketom. Pre svega, tehnička ispravnost vozila se prvenstveno utvrđuje tehničkim uređajima(za kočenje, za svetla, za izduvne gasove...) a ne nekakvim teorijskim "obukama" u Agenciji.
NezavisniVojvodjanin
ja
Nema to ko da kontrolise
БЛОК
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H